petak, kolovoza 08, 2008

Županijski čelnici posjetili gradilište tunela svetog Ilije


Županijska delegacija na čelu sa županom Antom Sanaderom, dožupanom Lukom Brčićem, saborskim zastupnikom Krunom Peronjom i predsjednikom Županijske skupštine Živkom Nenadićem u pratnji sa glavnim inžeinjerima Tunela Sveti Ilija, te članom Uprave Hrvatskih autocesta Marijom Lovrinčevićem, obišla je gradilište budućeg tunela.Na sjevernom portalu iz prve ruke su se uvjerili kako radovi napreduju te su prošetali utrobom Biokove. Bušilice Hidroelektre Niskogradnje stigle su do 774 metra, što je, kako je izjavio Mario Lovrinčević, upravo očekivano.- Radovi idu prema zacrtanoj dinamici. Nadam se da su danas svi ovdje prisutni viđenim zadovoljni. Tunel se probija svaki dan od 5 do 7 metara. Radovi idu svojim tokom bez ikakvih zastoja – rekao nam je Lovrinčević pri izlasku iz tunela koji će kad bude završen u mjesecu lipnju 2010. godine biti dugačak 4,240 metara i spajat će sjevernu, zabiokovsku stranu sa južnom primorskom.U mjesecu rujnu očekuje se početak radova i na probijanju južnog portala u Bastu. Uz sve načelnike iz Imotske krajine u srijedu je na sjevernom portalu bio i načelnik Baške Vode Joško Roščić koji je posebno istaknuo problem kamenoloma Bast smještenog upravo na južnom portalu tunela.- Na mjestu budućeg južnog portala eksploatacijsko je polje kamenoloma Bast. Očekujemo da će Ured državne uprave koji je izveo koncesiju tu istu koncesiju ukinuti te sukladno Županijskom prostornom planu zatvoriti kamenolom Bast što su referendumom zatražili i njegovi stanovnici – istaknuo je Roščić.Uz tunel županijska delegacija obišla je i dionicu autoceste od Šestanovca do Zagvozda koja će do Ravče biti predana na korištenje u mjesecu prosincu ove godine. Zagvozd je inače ovih mjeseci veliko gradilište jer se uz tunel i autocestu grade i spojne ceste Zagvozd-Baška Voda.Na spojnoj cesti biti će sa sjeverne strane izgrađeni i podvožnjak Stanići, te nadvožnjak Sveti Križ, dok će na južnoj spojnoj cesti biti izgrađen vijadukt Baška Voda, podvožnjak Bast, most Vrisovina, te podvožnjak u čvoru Baška Voda. Investicija tunela bez PDV-a iznosi 316 milijuna kuna, investitor su Hrvatske autoceste, a izvođači radova su Hidroelektra Niskogradnja sa sjeverne strane te Konstruktor Inženjering Split sa južne strane.
Slobodna Dalmacija-Split

Preneseno iz Knjige gostiju